Donnerstag, 23. August 2012

TYSKBOKHYLLE 2 ÅR

I dag er det to år siden jeg startet bloggen TYSKBOKHYLLE. Etter to års aktivitet nærmer  bloggen seg 8000 besøkende, og jeg har skrevet over 130 innlegg. Både antall besøkende og antall innlegg overstiger langt det jeg hadde forestilt meg da jeg forsiktig la første tekst ut på nettet. Tilbakemeldinger fra lesere – få i kommentarfeltet, men mange som når fram til meg på andre måter – motiverer til videre aktivitet. Ekstra hyggelig er det at bloggen når fram til forskjellige grupper, bl.a. studenter, lærere, oversettere, forlagsmedarbeidere, bibliotekarer, journalister og andre litteraturbloggere. Og forhåpentligvis bidrar bloggen litt til å øke den norske interessen for litteratur og kultur fra de tysktalende land.

Tusen takk til alle som har vært med så langt, jeg håper dere følger med en stund til!

De ti mest leste innleggene er følgende:

Kommentare:

  1. Gratulerer med jubileet og lykke til videre med en svært leseverdig blogg om litteratur på Europas mest utbredte språk!

    AntwortenLöschen